Skip to main content

Általános Szerződési Feltételek

Tisztelt Felhasználó!

Amikor szolgáltatásunkat igénybe veszi, tudnia kell, hogy szolgáltatásunk keretein belül mit várhat tőlünk, amikor szerződésbe lép velünk időpont foglalásakor. 

A felhasználó az oldal és a szolgáltatás üzemeltetőjével lép szerződésbe Horváth Gabriella Dóra Egyéni vállalkozóval. Vállalkozás székhelye: 2626 Nagymaros, Villasor utca 1/D. 

A vállalkozást a Pesti törvényszék tartja nyilván a 54476468 számon. A vállalkozás adószáma: 55750097-1-33. 

  • A szolgáltatás

A szolgáltatás az előre meghatározott időkereten belül a Felhasználó személyes kérésének megfelelően tartalmaz empatikus auditiv jelenlétet és/vagy útmutatást és/vagy helyzetelemzést és/vagy érzelmi, szellemi támogatást a Felhasználó kérésétől függően.

  • A szolgáltatási díj és visszatérítés

 A szolgáltatás ára a mindenkori a honlapon is feltüntetett szolgáltatási díj, mely idő intervallumra van meghatározva. A szolgáltatás díja előre fizetendő. A szolgáltatási díj legalább 24 órával a szolgáltatás igénybevétele előtti lemondás esetén visszajár. Egyéb esetekben más időpontra áttehető, felhasználható egyéni e-mailes vagy a facebook fiókon keresztüli megkereséssel. Ilyen esetekben minden alkalommal a felhasználó köteles megküldeni a befizetés igazolását! A szolgáltatót ért előre nem látható visszatartó tényezők esetén a felhasználó igénye szerint visszajár a díj, illetve a szolgáltatás másik időpontra áttehető.

Mivel minden szolgáltatónk teljes energiájával részt vesz a szolgáltatási időben az Ön folyamatában teljesen letöltött szolgáltatási idő díját nem áll módunkban visszatéríteni a 3. pontban kifejtett egyéb okokon kívül. 

  • A szolgáltatás feltételei

3/a Minden a szolgáltatásban résztvevő szolgáltató teljes titoktartást vállal a szolgáltatáskor elhangzott személyes információk tekintetében. Azt harmadik fél számára nem adja ki. Szupervíziós tevékenységben elhangozhatnak részletek, a felhasználó felismerhetőségét azonban ekkor is elkerüljük. Ezen szakmai konzultációk a szolgáltatás minőségét megőrzendő történnek.

 3/b A Szolgáltatást felhasználó és a szolgáltató is tartózkodik egymás sértegetésétől, inzultálásától, lelki bántalmazásától valamint szexuális ajánlatok megtételétől. Ilyen esetben a szolgáltató jelzi a helytelen viselkedést, de a pontosan jelzett helytelenítés után a szolgáltató jogosult a beszélgetést megbontani pénz visszatérítési kötelezettség nélkül. Fordított esetben a szolgáltató maga köteles a díj visszatérítésére, amennyiben a jelzés megtörténik és nem változtat magatartásán. 

3/c A szolgáltató nem vállal felelősséget az életminőség javításáért, mivel annak feltétele a változtatás. A szolgáltatás célja ennek elősegítése, de a szolgáltatóval történő kommunikáció a legtöbb esetben önmagában nem elégséges az életminőség javulásához. Vállalja azonban, hogy a szolgáltatást igénybevevő életminőség javításában a maga eszközeivel részt vesz, ahhoz hozzá tesz oly módon, ahogyan azt a körülmények számára lehetővé teszik (pl. megértő hallgatás, inspiráció, bíztatás, mélyebb okok közös feltárása). 

3/d Törvényileg meghatározott bűncselekmények, mint csalás, bántalmazás, stb. jelentése a szolgáltatók állampolgári kötelezettsége. Ezek a szolgáltatók tudomására hozásakor a szolgáltató által a szolgáltatást igénybe vevő részére jelzésre kerülnek egyértelműen. 

3/e A szolgáltatást igénybevevő teljes anonimitást élvez, hacsak másként nem dönt a szolgáltatás közben. 

3/f A felhasználó köteles kommunikálni igényeit, a ki nem kommunikált igények be nem teljesüléséért a szolgáltató nem vállal felelősséget. Az igények kifejezésének megkönnyítésében a szolgáltató minden tőle telhetőt köteles megtenni. Ebbe a semmilyen módon nem jelzett igények nem tartoznak bele. A szolgáltatás nem tartalmaz szexuális igény kielégítést és nem tartalmazza feszültséglevezetés céljából tett verbális bántalmazás tolerálását (a ventillálás, negatív érzelmek kifejezése nem tartozik ebbe a kategóriába). 

  • Reklamáció

A szolgáltatással kapcsolatos reklamációt vagy bármely visszajelzését megteheti az info@lelkimegallo.hu e-mail címen, a 2626 Nagymaros, Villasor utca 1/D postacímen vagy a +36704109401 telefonszámon.

  • Egyéb

Az időpontfoglalással a felek szerződésbe lépnek, a fent foglalt kötelezettségeket és jogokat tudomásul veszik, és magukra vonatkozóan kötelező érvényűnek fogadják el.