Skip to main content

Időpontfoglalás

Hogyan tudsz időpontot foglalni?

  • Válaszd ki, melyikőnkkel szeretnél beszélgetni!
  • Kattints az általad kiválasztott időpontra a naptárban.
  • Töltsd ki a személyes adatokra vonatkozó részt. Ügyelj rá, hogy helyes e-mail címet adj meg, mert ide fogjuk küldeni a foglalásra vonatkozó megerősítést és információkat.
  • Válaszd ki, hogy online vagy telefonon szeretnél beszélgetni.
  • Fogadd el az Adatkezelési Tájékoztatót és az ÁSZF-et.
  • A fizetéshez add meg a hitel- vagy bankkártyád adatait.
  • Kattints a „Megerősítés” gombra. Kész is a foglalás!
  • Az általad megadott e-mail címre hamarosan megerősítő e-mailt küldünk a foglalásról, valamint mellékeljük a szolgáltatásra vonatkozó számlát.
  • Ha nem érkezett meg a levelünk (a SPAM mappába sem), vagy egyéb kérdésed van, lépj velünk kapcsolatba!

Kérek időpontot!

Gyakran Ismételt Kérdések

Nem kaptam megerősítő emailt, mi lehet a gond?

Elképzelhető, hogy a levelet az email fiókod tévesen spam-nek címkézte. Ellenőrizd a SPAM mappában, és ha ott sem találod, írj nekünk az info@lelkimegallo.hu email címre, vagy üzenj nekünk az oldal alján található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.

Szeretném módosítani a lefoglalt időpontot. Hogyan tudom megtenni?

Ha tévesen rossz időpontot jelöltél meg, vagy valamiért mégsem jó a megadott dátum, írj nekünk az info@lelkimegallo.hu email címre, vagy üzenj az oldal alján található kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.

Felhívjuk figyelmed, hogy az időpont módosítására legkésőbb az időpont előtt 24 órával van lehetőséged. Az 1 napon belül érkezett módosításra vagy törlésre való kérelmek esetében nem tudjuk visszatéríteni a befizetett összeget. Ez esetben új időpontot kell foglalnod.

Kérjük, hogy minden esetben jelezd felénk, ha mégsem leszel elérhető a megadott időpontban!

Szeretném lemondani a lefoglalt időpontot. Visszakapom a pénzem?

Ha valamilyen oknál fogva szeretnéd lemondani a lefoglalt időpontot, írj nekünk az info@lelkimegallo.hu email címre, vagy üzenj az oldal alján található kapcsolatfelvételi űrlap segítségével. Ha ezt az időponttól számítva legkésőbb 24 óráig megteszed, visszautaljuk számodra az összeget, vagy módosítjuk a foglalásod.

Felhívjuk figyelmed, hogy az 1 napon belül érkezett lemondási kérelmek esetében nem tudjuk visszatéríteni a befizetett összeget.

Kérjük, hogy minden esetben jelezd felénk, ha mégsem leszel elérhető a megadott időpontban!

Ajándékba szeretném adni a beszélgetést. Foglalhatok más személy részére is?

Igen, van lehetőség más számára is foglalni. Ha meglepetést szeretnél okozni valakinek, kérjük, hogy a foglalásnál az „Egyéb megjegyzés, kérés” rovatba tüntesd fel annak a nevét és elérhetőségét, aki számára az időpontot foglalod. A számlát a te nevedre fogjuk kiállítani, így a többi részben a saját adataid add meg.

Kérdésed van?
Lépj velünk kapcsolatba!